1 ستاره2 ستاره ها3 ستاره ها4 ستاره ها5 ستاره ها (5 امتیازبندی, 1 رای)
Loading...

چگونه سرعت سایت خود را ارزیابی کنید :

ابزار های زیادی وجود دارند که می توانند در ارزیابی عملکرد سرعت سایت به شما کمک کنند. در اینجا بهترین گزینه ها را ارائه می دهیم :

 

Page Speed Insights

این ابزار که رایگان نیز هست به این خاطر شناخته شده است که در مورد زمان بارگزاری، اطلاعاتی ارائه می دهد. از CSS و تصاویر گرفته تا پلاگین ها و کَش (caching) مرورگر ها. Page Speed Insights مهترین عواملی را تجزیه و تجلیل می کند، که می تواند زمان بار گزاری را هم در وب سایت های دسک تاپ و هم در وب سایت های موبایل طولانی کند.

 

Pingdom Website Speed Test

ابزار دیگری که در مورد سرعت سایت بازخورد می دهد Pingdom Website Speed Test است. نمودار های این ابزار خیلی سریع  نشان می دهد که کدام فایل ها عملکرد را کاهش می دهند. همچنین ” Performance Tips” همراه با اطلاعات مربوطه ارائه می دهد.

 

Web Page Test

با استفاده از این ابزار می توانید جایگاهی را انتخاب کنید تا وب سایتتان از آنجا بار گزاری شود. به این ترتیب می توانید سرعت سایت تان را برای دستگاه ها و مکان های مختلف بهینه سازی کنید.

 

OnCrawl

این crawler، در کنار قابلیت های دیگری که دارد، سرعت صفحه را نیز ارزیابی می کند. می توانید کاملا روشن و واضح ، عملکرد زمان بار گزاری را به وسیلۀ page depth، weight distribution تان ببینید و همراه با جزئیات کامل متوجه شوید کدام URL زمان بارگزاری را کاهش می دهد. می توانید ۳۰ روز هم به صورت آزمایشی از این ابزار استفاده کنید.