1 ستاره2 ستاره ها3 ستاره ها4 ستاره ها5 ستاره ها (23 امتیازبندی, 5 رای)
Loading...

۵ افزونه مرورگر کروم برای سئو

افزونه سئو کروم

در این بخش می‌خواهیم شما را با پنج افزونه سئو برای مرورگر کروم آشنا کنیم که بسیار کاربردی هستند؛ این افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند که در یک نگاه به کلیات موارد سئو سایت دسترسی داشته و در صورت وجود اشکال در هر یک، شما را مطلع می‌کند تا آن‌ها را اصلاح کنید.

Open Seo Stats1

یکی از بهترین افزونه‌های سئو مرورگر کروم Open SEO Stats است. این پلاگین اطلاعات مفیدی در ارتباط با سایت شما از جمله رتبه الکسا، زمان بارگذاری صفحات سایت شما، محتویات متا تگ‌های موجود و همچنین اطلاعاتی درباره تعداد لینک‌های خارجی و جزئیاتی درباره اطلاعات هاست در اختیار شما قرار می‌دهد. ابزار SEO 1 Meta Click هم بسیار شبیه به این افزونه است که از آن هم می‌توان استفاده کرد.

Seo for chrome

یکی دیگر از افزونه‌های سئو کروم افزونه Seo for chrome است. این افزونه نیز مانند افزونه قبلی اطلاعات کاملی را در ارتباط با سایت در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله این موارد می‌توان به تعداد صفحات ایندکس شده در موتورهای جستجو و همچنین بک لینک‌های گرفته شده از شبکه‌های اجتماعی و غیره اشاره کرد.

MOZ

ابزار moz کروم

افزونه moz توسط شرکت moz که در زمینه آموزش بهینه سازی سئو فعالیت می‌کند، عرضه شده است. با استفاده از این افزونه شما به راحتی می‌توانید، لینک‌های follow و nofollow و همچنین تعداد بک لینک‌های گرفته شده از شبکه‌های اجتماعی را با استفاده از این افزونه در سایت خودتان بررسی کنید.

Meta Seo Inspector

این افزونه مانند افزونه‌های معرفی شده، اطلاعات زیادی در ارتباط با سایت در اختیار شما قرار می‌دهد؛ از این جمله می‌توان به مشخص کردن متا تگ‌ها و مشکلات داخلی و رتبه سایت در سایت‌های معتبر و غیره اشاره کرد. مزیت Meta Seo Inspector نسبت به افزونه‌های دیگر سادگی مثال زدنی آن است؛ به طوری که شما با یک بار کار کردن با این افزونه به راحتی می‌توانید، مشکلات داخلی سایت خود را متوجه شوید.

SEO Quake

در ابتدا این افزونه برای Mozilla Firefox عرضه شد؛ ولی بعدها این افزونه کاربردی برای کروم نیز موجود شده است . می‌توان گفت که SEO Quake یکی از بهترین افزونه‌ها برای بررسی و تحلیل سایت است؛ این افزونه امکانات زیادی دارد. در صورتی که این افزونه را فعال کنید، قسمتی در نتایج گوگل ایجاد می‌شود که اطلاعات کاملی در ارتباط با آن سایت دراختیار شما قرار می‌دهد؛ اطلاعاتی از جمله قدمت دامنه – رتبه الکسا – تعداد صفحات ایندکس شده در موتور های جستجو و غیره.