1 ستاره2 ستاره ها3 ستاره ها4 ستاره ها5 ستاره ها (5 امتیازبندی, 1 رای)
Loading...

تبلیغات کلیکی + سئو = دو جفت بی همتا در بهشت بازاریابی

آیا تیم های تبلیغات کلیکی و سئوی شما جدا از هم کار می کنند؟ جولیان کانرز، مقاله نویس، چند روش را مطرح می کند که سئو و تبلیغات کلیکی می توانند همراه با هم تلاش کنند تا هم استراتژی هایشان را بهبود دهند و هم تبدیل بیشتری جذب کنند.

تقریبا یک سالی از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) می گذرد.

در این بین شاهد به روز رسانی های الگوریتم متعددی بوده ایم، از جمله بروز رسانی نهایی پنگوئن و معرفی الگوریتم  Possum. همچنین تغییرات عمده ای در نحوۀ نمایش تبلیغات در نتایج جستجو مشاهده کرده ایم. و گوگل همچنان به تغییر دادن چگونگی دریافت مطالب برای مصرف کنندگان آنلاین از طریق لیست های ارگانیک و پولی ادامه می دهد.

به منظور پاسخگویی به چشم انداز امروز جستجو و ارتباط با مصرف کنندگان احتمالی، استراتژیست باید  تبلیغات کلیکی و سئو را به عنوان یک واحد  یکپارچه در نظر بگیرند، نه رشته های مجزا از هم و جداگانه.

هدف تنظیمات همیشگی و دائمی در طراحی صفحات جستجو این است که به گوگل کمک کنند تا از طریق بهبود کیفیت محتوا و مرتبط بودن لیست ها بهتر با اهداف مصرف کننده هم راستا شود.

گرچه این موضوع به گوگل اجازه می دهد تا خدمات بهتری برای مصرف کنندگان آنلاین ارائه کنند، اما در عین حال چالش های جدیدی برای استراتژیست های سئو ایجاد می کند. با هر تنظیم جدیدی که ایجاد می شود، استراتژیست ها نیز باید روش های جدیدی توسعه دهند  تا در لیست جستجو در رتبه های بالا قرار بگیرند.

۲۶۹۹ادغام کردن سئو با تبلیغات کلیکی

توسعه فعالیت های بازاریابی دیجیتالی که سئو را با تبلیغات کلیکی ترکیب می کند نه تنها برای دستیابی به جایگاه نخست لازم است، بلکه در حال حاضر تنها راه برای به حداکثر رساندن ترافیک و فرصت تبدیل نیز هست.

زمانی که تیم ما تلاش خود را بر روی ترکیب استراتژی ها/ داده های سئو و تبلیغات کلیکی کرد، ما توانستیم بسیاری از نقاط داده های حساسی را شناسایی کنیم به رفتار، اهداف و مکان / جغرافیا مصرف کننده اختصاص داده شده بود.

این سطح از دقت به ما اجازه می دهد:

  •         استراتژی کلمات کلیدی خود را طوری تغییر دهیم که ما بتوانیم محتوای جدید برای رتبه بندی در مکان های جغرافیایی خاص تولید و بهینه سازی کنیم، از عبارات دقیقی که مخاطبان مان استفاده می کنند استفاده کنیم تا با اهداف آنها هم راستا شویم.
  •         بودجه تبلیغات کلیکی خود را طوری تنظیم کنیم که تبلیغات را اجرا کنیم که در بازار محبوب ترین هستند و بیشترین اثر را دارند. و،
  •         تبلیغات کلیکی خود را با برنامه بازاریابی آفلاین هم راستا کنیم تا آگاهی و تبدیل را به حداکثر برسانیم.

به طور کلی، این اقدامات منجر به:

  •         ۳۰ درصد افزایش در ترافیک ارگانیک
  •         ۲۵ درصد افزایش در کلیک های پولی
  •         ۳۵ درصد صرفه جویی در هزینه آگهی ها
  •         ۲۰ درصد افزایش در سود سه ماهه

به اشتراک گذاری اطلاعات برای ایجاد یک تیم حرفه ای

محل قرار گیری سئو کاران و افراد مسئول تبلیغات کلیکی در بسیاری از شرکت های بازاریابی دیجیتال جدا از هم قرار دارد.

هر دو تیم به طرز خستگی ناپذیری کار می کنند تا استراتژی کلمات کلیدی خود را توسعه دهند، محتوای منحصر به فرد تولید کنند و تاکتیک های متعددی را به کارگیرند که بر روی جذب مصرف کنندگان آنلاین تمرکز دارد. حتی اگر هر تیم از سیستم ها و تاکتیک های مختلفی برای به وجود آوردن تبدیل استفاده کند، میزان بسیار زیادی داده های حساس وجود دارد که می تواند برای ایجاد یک رابطه هم افزا و هماهنگ مورد استفاده قرار گیرد و نتایجی رضایت بخش برای همه به همراه داشته باشد.

روش های زیر را که از طریق آنها می توان سئو و تبلیغات در گوگل را برای بهبود استراتژی های آنها و همچنین ایجاد تبدیل با هم ترکیب کرد، امتحان کنید.

داده های کلمه کلیدی را با هم به اشتراک بگذارید تا توانایی کمپین های خود را افزایش دهید

کلمات کلیدی، پایه و اساس هر کمپین سئو و تبلیغات کلیکی موفقی هستند.

استراتژیست های تبلیغات کلیکی، از کلمات کلیدی برای تسهیل روابط خلاق با مصرف کنندگانی که پایین تر ازتبدیل قرار دارند، استفاده می کنند.

در دنیای سئو، کلمات کلیدی برای ارائۀ معماری اطلاعات یک وب سایت، و همچنین به عنوان استراتژی محتوای آن استفاده می شوند.

هر دو تیم به منظور شناسایی عباراتی که با رفتار آنلاین مخاطبین هدفشان هم راستاست، برای افزایش ترافیک و به وجود آوردن تبدیل، در مورد کلمات کلیدی تحقیق و پژوهش انجام می دهند.

از آنجایی که اکنون مصرف کنندگان بیشتر از عبارات بلند و جملات کامل در هنگام جستجو استفاده می کنند، داده کلمه کلیدی باید بین هر دو تیم به اشتراک گذاشته شود تا پیام های هماهنگ ارائه کند و به این ترتیب نام برند را بالا نگه دارد تبدیل بیشتری جذب کند.

۲۹۹۹۹۶اهداف مشترک تعیین کنید و معیار ها را ترکیب کنید

استفاده از اطلاعاتی که هر دو تیم جمع آوری می کنند نه تنها در مورد رفتار مصرف کننده دقت بیشتری ارائه می دهد، بلکه می تواند برای حمایت از کمپین های بازاریابی برند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

تیم هایی که داده های کلیکی خود را با معیارهای تعامل کاربر ارگانیک (به عنوان مثال، مدت زمان متوسط دوره(average session duration)، پاداش (bounce rate)، صفحات در هر دوره (pages per session) ترکیب می کنند، می توانند دریافت های  منحصر به فردی در مورد چگونگی تعامل مصرف کنندگان با ویژگی های دیجیتال خاص، و همچنین نحوه رفتار آنها بعد از ترک سایت شما بدست آورند.

معیارهایی تیم سئو و تبلیغات کلیکی شما به منظور ایجاد شاخص های کلیدی عملکرد خود (KPI ها) بررسی می کنند باید تقریبا یکسان باشد. هنگامی که این اتفاق بیافتد، شما می توانید این اطلاعات را در کانال های دیگر بازاریابی مانند روابط عمومی (PR)، رسانه های اجتماعی و یا بازاریابی ایمیلی نیز اِعمال کنید.

دیوار ها را برای بهبود تولید، حذف کنید

در نظر گرفتن سئو و تبلیغات کلیکی به عنوان دو موضوع کاملا مجزا از هم، باعث می شود اطلاعات مهم از هم فاصله بگیرند و سطح بهره وری، حتی در بهترین کمپین های آنلاین نیز کاهش یابد.

جدا نگه داشتن این دو رشته از هم کاملا بی معنی است، چرا که تیم ها می توانند به یک دیگر اطلاعات ویژه ارائه دهند که برای شناسایی و جذب فرصت های تبدیل حیاتی هستند.

در این رقابت، اول صف بایستید

استراتژیست های سئو و تبلیغات کلیکی باید با هم و به عنوان یک واحد منسجم کار کنند تا نکات کلیدی و اطلاعاتی را به اشتراک بگذارند که نشان می دهند این رقابت از دیدگاه های دیجیتال در وضعیتی است.

سیستم های نظارتی ایجاد کنید که رقبایتان را در موارد زیر شناسایی کند:

  •         موقعیت در صفحات نتایج جستجو؛
  •         قیمت گذاری؛
  •         پیام های کلیدی / طرح های تجاری؛ و
  •         عبارات کلیدی اولیه و ثانویه.

از این اطلاعات استفاده کنید تا هزینه آگهی های خود را تنظیم کنید، CTR را بهبود دهید و با قرار گرفتن در بالاترین قسمت نتایج جستجو، از رقبای خود پیشی بگیرید.

برگرفته از : searchengineland