1 ستاره2 ستاره ها3 ستاره ها4 ستاره ها5 ستاره ها (هنوز امتیازی داده نشده)
Loading...

۱۰ مورد از بهترین پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس ۲۰۱۷

شبکه اجتماعی

 

آیا شما به دنبال بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی برای سایت وردپرسی خود هستید؟ پلاگین های شبکه ای زیادی برای وردپرس وجود دارد که برای مبتدیان جهت انتخاب بهترین پلاگین ممکن است گیج کننده باشد. در این مقاله ما برخی از بهترین پلاگین های شبکه های اجتماعی برای وردپرس را که می توانید نصب کنید را به شما نشان می دهیم.

بهترین پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس

چه چیزی را باید در پلاگین شبکه های اجتماعی وردپرس مد نظر قرار دهید؟

مشکل اصلی با بیشتر پلاگین های شبکه های اجتماعی برای وردپرس عملکرد آنها است. از آنجایی که این افزونه ها باید سبک های بیشتر و متن هایی را بارگذاری کنند، اغلب سرعت وب سایت های شما را کاهش می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این موضوع، مقاله ما را در مورد تاثیر نحوه پلاگین وردپرس بر زمان بارگذاری سایت شما را مطالعه کنید.
شما باید تعادل بین ویژگی ها و عملکرد سایت وردپرس خود را پیدا کنید.

پلاگین شبکه های اجتماعی با تعداد زیادی از ویژگی ها می تواند کارآمدی کمتری داشته باشد که سرعت وب سایت شما را کم می کند و بر تجربه کاربر تاثیر می گذارد.

سپس باید تصمیم بگیرید که کدام شبکه های اجتماعی بیشتر در وب سایت شما نمایش داده شود. اضافه کردن گزینه های کمتر می تواند افت سرعت را کاهش دهد و تجربه کاربر را بهبود بخشد.

بسیاری از پلاگین های شبکه های اجتماعی به شما اجازه می دهد آیکون های اجتماعی را در نوار کناری، زیر مقاله، قبل از مقاله و غیره نشان دهید. شما باید تصمیم بگیرید که اگر افزونه این گزینه را پشتیبانی می کند، چگونه می خواهید آنها را در سایت خود نمایش دهید.

پس از این موضوع، بیایید نگاهی به برخی از بهترین پلاگین های رسانه های اجتماعی برای وردپرس بیاندازیم.

۱- EA Share Count

EA Share Count سریعترین پلاگین شبکه های اجتماعی در این لیست است و همچنین آسان ترین جهت استفاده است. با تعدادی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی همراه است: فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، Stumbleupon، Pinterest و LinkedIn.

سه سبک دکمه کنترل وجود دارد و شما می توانید گزینه و محل نمایش آن را (قبل یا بعد از محتوا یا به صورت دستی) انتخاب کنید. شما همچنین می توانید آن را برای انواع پست سفارشی فعال کنید.

این پلاگین تلاش می کند شمارۀ اشتراک اجتماعی را برای هر شبکه به دست آورد. شما همچنین می توانید فقط تعداد کل سهام در همه شبکه ها را نشان دهید.

EA Share Count در GitHub میزبانی می شود. اگر وقت ندارید قبل از نصب افزونه ها از GitHub نکات مربوطه را مطالعه کنید، لطفا دستورالعمل های راهنمای ما را در مورد نحوه نصب پلاگین های وردپرس از GitHub دنبال کنید.

۲- Sassy Social Share

Sassy Social Share یک روش آسان برای استفاده از پلاگین شبکه های اجتماعی برای وردپرس با تنوع گزینه های آسان است.

از بسیاری از وب سایت های مختلف اجتماعی، پشتیبانی می کند و شما می توانید دکمه ها را در پست محتوایی و همچنین یک منوی اجتماعی شناور اضافه کنید. از ویژگی های شمارش اشتراک اجتماعی نیز پشتیبانی می کند.

با این حال، مانند بسیاری دیگر از پلاگین های شبکه های اجتماعی، شما باید از سرویس شخص ثالث برای بازیابی این آمار استفاده کنید.

برای سبک آیکون ها، افزونه همراه با سه سبک اصلی : دکمه های گرد، مربع یا مستطیل است. شما می توانید گزینه های موقعیت یابی را در تنظیمات پلاگین بر روی هر دو حالت میله های استاندارد و میله های شناور اجتماعی تنظیم کنید.

۳- AddtoAny

AddtoAny یک ابزار به اشتراک گذاری اجتماعی است که به عنوان یک افزونه وردپرس نیز عمل می کند. این ابزار بسیاری از سیستم عامل های رسانه ای اجتماعی، شناور و استاندارد ، و منوی به اشتراک گذاری جهانی را ارائه می دهد.

این می تواند شمارش اشتراک اجتماعی را بدون ایجاد یک حساب نشان دهد و مجهز به قابلیت ادغام گوگل آنالیتیکس نیز می باشد. AddtoAny در مقایسه با سایر ابزارهای مشابه که دکمه های به اشتراک گذاری جهانی را در اختیار دارند، کاربری محدودتری دارد.

۴- وردپرس تا بافر

بافر یک ابزار رسانه ای محبوب اجتماعی است که به شما امکان می دهد پست های خود را در فیس بوک، توییتر، لینکدین و غیره برنامه ریزی کنید. افزونه وردپرس به بافر به شما اجازه می دهد به طور خودکار پست های جدید را به حساب بافرخود اضافه کنید تا در پروفایل های اجتماعی شما به اشتراک گذاشته شود.

۵- آیکون های اجتماعی ساده

همانطور که نام آنها نشان می دهد، آیکون های اجتماعی ساده، آیکون های رسانه های اجتماعی را در ویجت نوار کناری نشان می دهند. شما می توانید رنگ ها را انتخاب کرده و سپس URL هایی را که برای حساب های رسانه های اجتماعی که می خواهید نمایش داده شوند، وارد کنید.

این تعداد محدودی از سیستم عامل های اجتماعی را در کنار خدمات مهم و محبوب را پوشش می دهد. این بسیار آسان مورد استفاده قرار می گیرد و حداقل تاثیر را بر عملکرد دارد.

برای دستورالعمل های دقیق، آموزش ما در مورد چگونگی اضافه کردن آیکون های رسانه های اجتماعی در نوار کناری وردپرس خود را ببینید.