1 ستاره2 ستاره ها3 ستاره ها4 ستاره ها5 ستاره ها (12 امتیازبندی, 4 رای)
Loading...

تاثیر ویدئو بر سئو

تاثیر ویدئو بر سئو

استفاده از ویدیوها در محتوای وب، وبلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی قطعا آنها را جالب تر می کند و حتی باعث می شوند بیشتر قابل اشتراک گذاری شوند، اما آیا آنها واقعا روی سئو شما تاثیر می گذارند؟ در یک کلمه: کاملا.

سطح تاثیر فیلم ها بر سئو سایت شما بستگی به این دارد که بر روی چه کسی می خواهید تاثیر بگذارید، چه مطالعاتی به عنوان معیار تصمیم گیری انجام داده اید و این کار چه زمانی انجام خواهد شد.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط Hubspot در سال ۲۰۱۶، ۴۵ درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی، حداقل یک ساعت در هفته از وقت خود را صرف تماشای محتوای ویدئویی در فیس بوک و یوتیوب می کنند. Snapchat از فیس بوک در این قلمرو پیشی می گیرد و کاربران در حال مشاهده حدود ۱۰ میلیارد ویدیو در روز هستند. تماشاگران فقط محدود به ویدئو نیستند و برخی زمان خود را به خواندن متن ها و دیدن عکس ها اختصاص می دهند. اما اغلب آنها زمان بیشتری را صرف دریافت و تماشای پیام های ویدئویی می کنند.

تاثیر ویدئو

از آنجا که مصرف کنندگان توجه بسیار زیادی به فیلم ها دارند، استفاده از آنها می تواند اهمیت محتوای صفحه شما را افزایش دهد و مارک تجاری شما را موثر تر جلوه دهد. دلایل کافی وجود دارد که یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ دنیا باشد. شما نمی توانید واقعیت را نادیده بگیرید – تاثیر ویدیو بر روی سئو بسیار عظیم است!

چگونه فیلم ها می تواند به شما در درک استراتژی جستجوگرها کمک کند

بیایید نگاهی به برخی از روش های استفاده از فیلم ها برای افزایش سئو شما بیاندازیم.

۱ – صفحات رتبه بندی موتور جستجو (SERP)

گوگل و دیگر موتورهای جستجو بیشتر در جستجوی محتوای با کیفیت، از کلمات کلیدی خاص برای رتبه بندی استفاده می کنند. اما فکر نکنید که فقط کپی کردن هر ویدئو روی صفحه شما ضرورتا به این موضوع کمک خواهد کرد. همانند هر محتوای دیگری، ویدیو باید اطلاعاتی مرتبط و جالب داشته باشد. برخی از بهترین شیوه های توصیه شده برای SERP ویدئو در پایین آورده شده است:
آن ها را تا حد امکان کوتاه ضبط کنید: میزان تاثیرگذاری و تمایل بیننده پس از ۳ دقیقه کاهش پیدا می کند، بنابراین طول ویدیو خود را بر اساس آن تنظیم کنید.
قطعه هایی غنی از ویدیو ایجاد کنید. این نوع فیلمبرداری در کنار توضیحات محتوا در صفحه باعث می شود میزان تاثیرگذاری ویدئوی شما در میان رقبای دیگر به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.
متن مکالمات موجود در ویدیو را زیرنویس کنید. شما نمیتوانید تمام اعتماد خود را به گوگل برای تجزیه و تحلیل محتوای ویدیوی خود معطوف کنید. انتقال محتوای ویدئوی شما از این طریق برای بیننده آسان تر و قابل فهم تر است.

۲- به نرخ کلیک و بازدید صفحات دقت کنید

نرخ کلیک (CTR) نسبت کاربرانی است به تعداد کل کاربران یک صفحه که بر روی لینک خاصی کلیک کرده یا ایمیل یا تبلیغاتی را مشاهده می کنند. فیلم ها باعث افزایش و بهبود CTR صفحات شما می شوند. زیرا آنها جلب توجه می کنند و بیشتر از یک دسته متون و عکس تاثیرگذار خواهند بود. مزایای اضافی را می توانید با استفاده از یک ویدیو قرار داده شده در وب سایت یا صفحه خود بدست آورید.

۳- نرخ خروجی و زمان تعامل

نرخ خروجی با عدم سازگاری نتایج جستجو با کلمات کلیدی جستجو شده توسط شما اندازه گیری می شود، در حالی که زمان تعامل ، سطح تعامل با محتوای مناسب را اندازه گیری می کند. زمان تعامل طولانی (حداقل ۱-۲ دقیقه) نشانه ای از نتایج جستجوی مناسب است. هنگامی که نرخ خروجی شما کاهش می یابد و زمان اتمام جستجو شما افزایش می یابد، گوگل سایت شما را برای جستجوهایی که حاوی کلمات کلیدی شما هستند، انتخاب می کند.
هنگامی که Wistia در سال ۲۰۱۶ در بین ۱۰۰ صفحه برتر جستجو شده قرار گرفت ، روند جالبی بین سایت ها مرسوم شد. “مردم ۲٫۶ برابر وقت بیشتری صرف صفحات با ویدئو در مقایسه با صفحات بدون ویدئو می کنند”. “زمان صرف شده در سایت ” یک معیار کیفیت و ارتباط است.

ویدئو مارکتینگ

 

۴- ایجاد پیوندها و به اشتراک گذاری

با استفاده از فیلم ها در مقابل متن تقریبا سه برابر تعداد پیوندها افزایش می یابد. چرا؟ از آنجا که مردم دیدن ویدیوها را به خواندن متن ها ترجیح می دهند، قطعا تمایل بیشتری به اشتراک گذاری آنها نیز در مقایسه با متن ها خواهند داشت.

استراتژی سئو شما باید قطعا شامل ویدئو باشد

شما نمی توانید قدرت ویدئو را در استراتژی آنلاین خود نادیده بگیرید. آمار ثابت کرده اند که ویدئوها باعث افزایش مشارکت کاربران می شود که منجر به ایجاد ترافیک بیشتر، لینک های بیشتر، ذخیره سازی بیشتر و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی گوگل می شود.

تماس با سئو نوین برای افزایش و بهبود حضور آنلاین شما

یک استراتژی بهینه سازی سایت باید شامل ویدیو باشد که بیشترین تاثیر را داشته باشد سئو نوین برای رشد می تواند به شما در ایجاد استراتژی مناسب کمک کند. ما می توانیم به شما در ایجاد یک حضور آنلاین کمک کنیم که علاقه مشتری را به خود جلب کند، این موضوع به شدت توسط موتورهای جستجو در رتبه بندی مورد توجه قرار می گیرد و شما را به صورت آنلاین پیدا می کند. سئو نوین برای رشد می تواند به شما کمک کند سئو خود را با یک برنامه ای که برای کسب و کار شما کار می کند، بهبود دهید.