1 ستاره2 ستاره ها3 ستاره ها4 ستاره ها5 ستاره ها (5 امتیازبندی, 1 رای)
Loading...

سئو یا تبلیغات گوگل ادوردز کدام برای تجارت شما کارآیی بهتری دارد؟

سئو یا گوگل ادوردز

کدامیک برای تجارت شما کارآیی بهتری خواهد داشت؟

یک بحث مداوم در خصوص انتخاب بهترین روش بازاریابی برای جلب توجه و ارزش برای کسب و کار شما وجود دارد- سئو یا ادوردز؟ کدامیک بهتر است.

پاسخ بسیار متفاوت است و بستگی به ماهیت کسب و کار شما دارد. قبل از هر چیز ، بهتر است ابتدا سئو و ادوردز را تعریف کنیم تا شما بتوانید ایده بهتری داشته باشید که کدامیک برای بازاریابی خاص شما کارآیی بهتری دارد.

تفاوت بین سئو و تبلیغات گوگل ادوردز

سئو ( بهینه سازی سایت ) تکنیک های خاصی استفاده می کند که به منظور جابجایی الگوریتم گوگل استفاده می شود، به طوری که وب سایت شخصی شما رتبه بندی بهتری در موتور جستجو داشته باشد.

این تکنیک ها شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، ارتباط محتوای وب سایت های مجازی یا سایر وب سایت های مرتبط و استفاده از روش های پیشنهادی می باشد.

ادوردز با استفاده از تبلیغات پرداخت می شود که در آن صاحبان وب سایت ها به یک موتور جستجو مانند گوگل مبلغی را پرداخت می کنند تا وب سایت خود را در بالای نتایج جستجو قرار دهند.

سیستم پرداخت در روش ادوردز به این صورت است که از پرداخت به ازای کلیک استفاده می کند و در آن شما باید هر بار که یک نفر روی تبلیغات شما کلیک می کند هزینه ای را پرداخت کنید.

سئو یا ادوردز

مقایسه خصوصیات سئو و تبلیغات گوگل ادوردز

۱- قیمت

اول از همه، بیایید درباره قیمت صحبت کنیم. سئو ممکن است در ابتدا رایگان باشد (به استثنای زمانی که شما به طور شخصی بر روی آن کار می کنید) زیرا شما مجبور نیستید برای هر برنامه برای کمک به تجارت خود با تکنیک های سئو، مبلغی را پرداخت کنید.

شما فقط باید به سادگی بهترین روش های سئو برای وب سایت خود را بدانید و آنها را اعمال کنید. با این حال، به محض اینکه کسب و کار شما رشد می کند، رقابت همراه با بسیاری از چالش ها ممکن است زمان بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

ممکن است مجبور شوید خدمات حرفه ای جستجوگرها را انتخاب کنید تا صفحه خود را تقویت کنید تا بتوانید مرتبط با آن باشید.

سئو

شرکت هایی مانند LYFE Marketing، که پیشرو در بین شرکت های جستجوگر هستند، در این زمینه متخصص هستند و سالهاست که در این صنعت کار می کنند، می توانند کسب و کار شما را با توجه به تلاش هایی که در واقع نیاز دارند، تبلیغ کنند.

همانطور که در بالا ذکر شده است ، گوگل ادوردز دارای یک نوع پرداخت به ازای هر کلیک است. با استفاده از این طرح، شما یک بودجه خاص را در اختیار خواهید داشت که با استفاده از آن، هر زمان که کسی بر روی آگهی شما کلیک کند پرداخت توسط آن انجام می شود.

با استفاده از این طرح پرداخت، هر چه بازدید از سایت شما بیشتر باشد، مبلغ بیشتری را باید پرداخت کنید. اگر چه ممکن است برای برخی در ابتدا کمی گران به نظر برسد، اما در واقع اگر شما آن را با تبلیغات چاپی و تبلیغات مجله ای مقایسه کنید خواهید دید که اینگونه نیست.

۲- تعداد بازدیدکنندگان / مخاطبین

هنگامی که به ROI نگاه می کنید، باید تعداد تماشاچیان را که ممکن است هر روش می تواند در اختیار شما قراردهد را بررسی کنید. هر دو می توانند تعداد معدودی از بینندگان یا منابعی را به شما ارائه بدهند.

با این حال، اگر ما در مورد یک دوره زمانی صحبت کنیم، ادوردز می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را در یک دوره کوتاه مدت جذب کند. اگر به مدت طولانی نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که مردم گرایش بیشتری به نتایج ارگانیک خواهند داشت، زیرا به هر حال آنها به دنبال آن هستند.

به طور خلاصه، ادوردز به شما بازدیدکنندگان را به موقع ارائه می دهد، اما سئو یک روش پایدارتر به نظر می رسد زیرا جستجوگرها می توانند بازدید کننده های بیشتری را طی یک دوره زمانی تجمعی در اختیار شما قرار دهند.

۳- سرعت

از نظر سرعت، قطعا ادوردز انتخاب بهتری خواهد بود. بر خلاف سئو که در آن مردم زمان زیادی را برای دیدن وب سایت شما از طریق نتایج جستجو، صرف خواهند کرد.

به هنگام استفاده از ادوردز، شما می توانید بلافاصله به محتوای مورد نظر خود دست یابید ، زیرا ادوردز می تواند محتوای مورد نظر شما را مستقیما هدف قرار دهد.

هرچند سئو قادر به انجام این کار نیست، اما کاری که می تواند انجام دهد این است که مطمئن شوید که وب سایت شما محتوای مرتبط را دارا است و بازار هدف مورد نظر شما را برایتان پیدا خواهد کرد.

کدام یک برای شما بهتر است؟

حالا که شما مزایای هر کدام را می شناسید، کدام یک برای شما بهتر است؟ خوب، اگر شما می خواهید اقدامات شما سریع انجام شود، بهتر است از ادوردز استفاده کنید.

با این حال، اگر بخواهید کسب و کار شما رشد پایدار داشته باشد، باید تلاش خود را در به کارگیری تکنیک های سئو صرف کنید. داشتن هر دو روش بازاریابی می تواند مفید باشد تا زمانی که شما KPI خود را تعیین کنید.

سپس با اندازه گیری موفقیت هر یک از تلاش های بازاریابی می توانید گزینه مورد نظر خود را بهتر انتخاب کنید.