1 ستاره2 ستاره ها3 ستاره ها4 ستاره ها5 ستاره ها (13 امتیازبندی, 3 رای)
Loading...

آشنایی با بهترین پلاگین های سئو وردپرس

بهترین پلاگین وردپرس

 در این مقاله سعی داریم تا شما را با تعدادی از بهترین پلاگین های وردپرس با هدف بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو آشنا کنیم. با استفاده از این پلاگین‌ها می‌توانید، میزان ورودی‌ به سایت خود را از طریق موتورهای جستجو افزایش دهید.

در این بخش پلاگین‌هایی را معرفی می‌کنبم که به پیشرفت جنبه‌های مختلف بهینه سازی سایت شما کمک می‌کنند. فرایند بهینه سازی برای هر وب سایتی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا اگر سایت شما بهینه شده باشد، موتورهای جستجوی مختلف مانند گوگل ترافیک زیادی را بریاتان به ارمغان می‌آورند.

۱٫ Yoast :

پلاگین بهینه سازی Yoast یکی از پرطرفدارتین پلاگین‌ها برای سئو و بهینه سازی در پنل وردپرس است که به صورت رایگان قابل دسترس بوده و تنها نسخه پیشرفته آن به صورت پولی است. با استفاده از این پلاگین شما می‌توانید، هر مطلبی را که منتشر می‌کنید، تا حد زیادی بهینه سازی کنید. از دیگر امکانات مهم این پلاگین امکان درج محتویات متا تگ‌های مهم سئو است. البته فراموش نکنید که تیک سبز این پلاگین، همیشه به معنای سئو کامل صفحه نیست.

۲٫ All in One SEO Pack:

پلاگین وردپرس

All in One SEO Pack یکی از مشهورترین پلاگین‌های وردپرس است. با استفاده ازاین پلاگین شما امکان بهینه سازی سایت خودتان را تا حدودی دارید. کارکرد این پلاگین مشابه با پلاگین yoast است؛ قسمتی از این پلاگین به صورت خودکار عنوان پست‌های بلاگ شما را بصورت خودکار برای موتورهای جستجوی مانند گوگل بهینه سازی می‌کند؛ اما ترجیحا بهتر است که تک تک عنوان‌ها را به درستی و با دانش سئو انتخاب کنید.

۳٫ Premium SEO Pack:

همانطور که از اسم این پلاگین پیداست، یک نوع پلاگین Premium است که به شما کمک می‌کند تا هم سایت خود را بهینه سازی کنید و هم رتبه سایت را بهبود دهید . این پلاگین دارای یک ابزار کاهش دهنده حجم سایت است که برای افزایش سرعت سایت، پیشنهادات جالبی به شما می‌دهد.

پلاگین Premium SEO Pack نمونه‌ای از یک پلاگین قدرتمند است که هر آنچه برای بهینه سازی سایت نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین این پلاگین در ایجاد نقشه سایت هم کاربرد دارد. همچنین امکان بهینه سازی داخلی را هم فراهم می‌کند. این پلاگین شامل موارد مفید دیگری مانند دنبال کننده نتایج جستجوها است که به وسیله آن می‌توان رتبه بندی موتور جستجو برای کلمات کلیدی موجود در سایتتان را بررسی کنید.

۴٫ WP Social SEO Booster:

پلاگین سئو وردپرس

امروزه بهینه سازی از طریق شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه است زیرا همگی می دانیم که موتورهای جستجو مانند گوگل از سیگنالهای شبکه های اجتماعی به عنوان فاکتور کلیدی برای تصمیم گیری درمورد نتایج جستجوها استفاده می کند و اگر سایت شما در بین سایتهای رقیبتان توجه افراد زیادی را در شبکه های اجتماعی جلب کرده، احتمال زیادی وجود دارد که سایتتان جایگاه بهتری پیدا کرده است. با این حال که بهینه سازی با Yoast گزینه ی مناسبی برای بهینه سازی سایت است، پلاگین  WP Social SEO Booster  ساده تر  است و بصورت خودکار برا تمامی محتواهای شما گزینه ی Rich Snippet Tagging را فراهم می کند .

۵٫ SEO Pressor:

این گزینه یکی دیگر از پلاگین‌های قدرتمند برای افزایش ترافیک سایت است که برای بهینه سازی پست‌های بلاگ طراحی شده. پلاگین SEOPressor تعداد زیادی ویژگی پیشنهاد می‌دهد تا پست‌های بلاگ را بهینه سازی کنید. همچنین این امکان را می‌دهد که از طریق بررسی تصاویر ضمیمه شده آن‌ها را بهینه سازی کنید.

همه ما از اهمیت لینک‌های داخلی باخبریم و اگر شما آگاهانه از این مورد استفاده کنید؛ حتما نتایج بهتری خواهید گرفت. پلاگین SEO Pressor به شما کمک می کند تا لینک‌های داخلی را به مقدار زیادی افزایش دهید . این پلاگین پست‌ها و تصاویر سایت شما را بهینه کرده و نحوه صحیح استفاده از کلمات کلیدی را به شما نشان می‌دهد.

۶٫ Rankie:

RanKie یکی از پلاگین‌های مفید برای سئو سایت است که به شما کمک می‌کند تا رتبه بندی سایت خود را در گوگل بررسی کنید و توجه بیشتری به نقش کلمات کلیدی داشته باشید.